Vurder og distribuer kunders anmodningerEvaluering af kunders anmodninger om platforme til e-handel og deres distribution ud fra marginalitet og ud fra, hvor sandsynlig en transaktion er. Kvalitetsanmodninger ("lovende kundeemner") sendes til salgsafdelingen for at blive behandlet først. For at afslutte salget kan de mest erfarne ledere kontakte den potentielle kunde. I henhold til WaveAccess-data fordobles konverteringsrater inden for nogle detailprojekter, hvis der følges op med en potentiel kunde inden for de første 15 minutter efter deres anmodning.
|
Prognoser af tendenser og hændelserMed hjælp fra machine learning algoritmer kan man forudsige sandsynligheden for en bestemt hændelse, samt forudsige i hvilken retning en tendens udvikler sig. F.eks. kan man forudsige kundepotentiale eller sandsynligheden for salg. For forsikringsfirmaer er det muligt at udvikle et system, som ud fra tusinde af patienter udvælger de patienter, hvis fremtidige helbredsudgifter beregnes til at overstige en fastsat grænse, og hermed foreslås det, at der tages yderligere test eller forebyggende midler i brug.
|
Machine learning algoritmer er i stand til at opdage og definere objekttyper på baggrund af et stort antal af billeder, f.eks. kan de vise neoplasi på røntgenbilleder.
|
Anbefalinger med høj præcisionPå baggrund af indhentet data om en bruger kan et anbefalingssystem fremvise de mest relevante varer for brugeren (tjenester, film, musik o.a.). Anbefalingerne er baserede på visningshistorikken, alder, køn, interesser osv. samt hvad andre med lignende træk foretrækker. Anbefalingssystemet er baseret på machine learning algoritmer, som vi har udviklet til NDA projektet (Web-platform + mobilapplikation + browserudvidelse).
|
Udvikling Implementering af et skræddersyet informationssystem baseret på machine learning.
Tilføjelse af et machine learning-modul i et eksisterende informationssystem.
Udvikling af machine learning-algoritme som del af et globalt distribueret hold.
Hvis du vil vurdere muligheden af
machine learning for dit system,
så kontakt os venligst på
Vi taler med vores kunder hver dag igennem Online møder, telefon og andre værktøjer. Hver uge mødes projektteams for en ugentlig demonstration, sprint-planlægning samt spørgesessioner. Læs mere på.
Og derfor er 80% af vores kunder andengangskøbere. De fleste af vores kunder anbefaler ligeledes vores tjenester til andre.
Du får din egen projektleder, som står klar hele døgnet rundt. Vi tilbyder også en projektleder on-location hos jer. Vi bruger kundens egne værktøjer til projektstyring, eller JIRA, hvis ikke kunden selv har præference.
Hvorfor? God løn, sociale garantier og et sundt arbejdsmiljø! Vi sender ofte vores medarbejdere på kurser og prioriterer deres udvikling.
Du får gennemsigtig projektledelse, proaktiv risikostyring og detaljerede timeseddeler og fakturaer.
Hvordan vi behandler dine persondata